BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

reede, 21. mai 2010

Hüpekas, super hobune :)

Läksime õhtul suht hilja sõitma . Ta oli algul juba niimõnus ergas ja väga mõnus . Samm oli pikk ja mõnus. Siis traav, ta oli nau täiesti teine hobune, seda väga heas mõttes. Ta liikus vetruvalt ja mõnusalt ja tuli isegi ratsmele lõpuks ometi järgi vahepeal . Tegime igast üleminekuid ja värke. Siis galopp , see oli nagu super , tõusis jumala normaalselt ja töötas ilusti läbi selja. Suht pime oli juba , aga hüppasime pms lattaeda ja mingit kummirida ja siis paar korda süsteemi . Esimest korda süsteemile minnes ma pms kukkusin süsteemi vahel alla ,aga jäin kuidagi ikka selga . See võis päris mõnus vaatepilt teistele olla :D:D , aga jah , Carina ei tõrkund , ega maha ajand midagi , et väga nunnu :) Takistused olid mingi 70-90 cm :)
Ma olen nagu vägaväga rahul temaga , ta läheb aina paremaks . Vägaväga super , ma ei osa seda sõnadesse panna kui õnnelik ma olen ;)

Seda ka, et kui talli läksin mõtlesin , et läheks Oharaga jalutama . Nii , läksin siis boksi uurde ja vaatan, et midaasja , väike nunnu lamab seal . Ma ei uskunud seda , ma lihtsalt ei uskunud. Ülinunnu pisike on , hästi huvitavad märgised näol ja 3 ilusat valget sokki :) Ja värv on ka selline mõnus , shokolaad . Mmm , väga ilus märake :) Ja Ohara ise on ka jumala rahul oma emmerolliga ;)

Ja proovisin esimest korda Madeiraga ka sõita , üks vanem suht ratsastamatta eestlane . Täiega mugav hobune on , nagu tugitoolis istuks :) Mõnuuus !

0 kommentaari: