BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

laupäev, 29. mai 2010

-.-

Täna oli kerge trenn, kuna homme võistlused. Carina oli täna jälle juba sammus mõnus elav . 1. traavis oli hea , liikus mõnusalt ja värkki . 2. traav , üleminekuid ja kokkuvõtmised , no ei saa , lihtsalt ei reageeri märguannetele, hakkas liiga kiirustama , siis ei saanud älle kokku võtta, siis jälle ei läinud edasi . Tegime volte ka , koguaeg kiirustas. Okei galopp , esimene ring oli nagu superluxx , pole elusees nii mugavalt seal seljas ennast tundnud, jooksis rahulikult ja pehmelt.Tegime volte ja värkke , siis läks kõik metsa , lihtsalt ma ei oska , ma ei saa , ma olen siuke kakajunn seal seljas , et ma ei tea . 3 korda hüppasime lattaeda ja 1 okserit ka . Ilusti hüppas , aga minust ärme räägi . Muidu Ervi andis trenni ka . Pärast tegin Fanda , Carina boksid ka :P

0 kommentaari: