BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

laupäev, 29. jaanuar 2011

Paar kõksu üle pika aja .

Täna siis mõtlesime vahelduseks veidi hüpata ka(pole mingi 2 kuud vähemalt takistusi näinudki) :) Tassisime kõigepealt platsile 2 takistust, ühe panime raja peale ja teise platsi keskele.Tegime ruttu boksid ka ära ja panime hobused valmis. Carina oli sammus juba väga mõnus, liikus erksalt, mitte ei loivanud nagu tavaliselt. Traavis juba, tuli vahepeal ilusti ratsmesse , sääre peale reageeris hästi, hea oli edasi sõita ja tagasi võtta. Pikendas mõnusalt, paar korda tulime traavilatte ka , ilusti tõstis jalgu. Galoppis algul tõmbas paar korda lihtsalt ära ja hakkas peaga lollitama , aga lõpuks oli päris normaalne. Hüpped olid ka väga normaalsed, ei tõrkunud kordagi ega midagi. Ühe korra tõmbas maha , kuna ma andsin liiga hilja märku ja hoog jäi väikseks. Muidu alguses ei saanud sammu kuidagi normaalseks, tõukas kaugelt ja kõrgele, siis mul oli päris raske seal seljas püsida , aga lõpuks sain sammu ise ilusti valida ja oli super :) Pärast jalutasie suht pikalt teepeal ja igalpool, C oli suht läbi. Andsin porgandeid ja sügasin kindaga pärast teda, hullult meeldis talle :) Tegelikult ma lootsin täna Oharaga ka midagi teha , aga lihtsalt ei jõudnud, ehk homme jõuab,? Ma loodan, et jõuab ..
Ja veel ma loodan niinii väga, et see lumi sulab ära vähemalt veebruaris,sest siis äkki märtsis toimub midagi põnevat, mis hetkel veel ainult plaan :)

Tsauka.

0 kommentaari: