BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

laupäev, 8. jaanuar 2011

N&R

Neljapäeval mingi 12 ajal talli . Tegin kiirelt Carina boksi ära ja siis Ohara ka välja. Pärast kordetasin ka teda veidi, mõlemat pidi jooksis ilusti , ta on ikka nii tubli :) Õnneks varss hoidis eemale ja ei seganud. Viisin ta sisse ära ja tõin Carina varustuse.Panin hobused ka sisse& veed ette. Siis tegin Carina hästi korralikult puhtaks, balsameerisin saba, laka ka ära jms . Nii ilus nägi pärast välja. Panin varustuse selga ja platsile. Mingi paar ringi jalutasin seal ja siis mõtlesin, et lähen hoopis maastikule. Tegin mingi üliülisuure ringi . Tegin igast traavis kokkuvõtmisi ja edasisõitmisi, ta oli niihea , lihtsalt super. Kordagi ei tahtnud alla visata isegi (Y) . Tegin samm-galopp , traav-seis jms , jumala ilusti toimis (Y). Pärast tegin veelkiirenduse ka, Carina pani ikka täiega , jõõhker poleks uskunudki :D Aga pärast jalutasin veel üle poole tunni teki&päitsetega tee peal
siis, panin ta talli ära . Hobustele veed&hein ette ja koju :)
Reedel Mariga 5 ajal talli. Panime Fredo&Carina õue niikauaks kui bokse teeme . Õõõh kui palju lund lihtsalt tuisanud oli, aga saime boksid tehtud , siis kaevasime saepuru välja. Siis läksime ilma sadulateta sõitma, algul tegime platsil veits ja siis läksime paksu lume sisse metsa äärde kimama. Sitaks mõnuss oli ikka , ma lendasin 2 korda alla ka, sest niiimõnuuus on lumme kukkuda :D Pärast lollitasin C-ga niisama seal, ta on mul platsikaevaja ju (a) Aaaaaaa, ja seda ka ma tellisin Carinale jõuludeks Likiti, mis nüüd alles kohale jõudis. Panin selle ka boksi, aga tüüp ei tee väljagi sellest :( Bööööööö.

Ma olen hetkel haige ja ei tea, millal jälle talli saab, nõme kool hakkab ka veel , ma ei kujuta ette, mis siis saab, nädala sees jälle ei saa vist käia :(

Tsauka.

0 kommentaari: