BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

reede, 2. juuli 2010

Trenn Forrestiga :)

Hommikul läksime siis Pärnusse ratsavarustuse poodi , ma midagi erilist sealt ei leidnud , aga Carinale ostsin uued päitsed , suulisekummid ja palsamipihusti . Birx tegi ikka vapsjee suured ostud , kaska , sadulavöö ja muud ninni-nänni ning Vereduse kaitsmed , mmm (a). Seda ka , et täna tuli postiga mulle enne seda lakabalsam :P
Eile tulin siis sellise mõtte peale , et Birxi õde võiks täna Carinaga proovida sõita , kuna Birx ise on nii kade , et Forrestiga ei luba , hahahah :D:D:D Aga ma siis sain täna Forresti . Sammus algul ei liikunud vabalt , kuna ise ei mõiganud seal seljas algul midagi , aga Brx õpetas ja sain paremaks . Siis traavis algul ma ei osanud õiget tempot valida , aga pärast saime tempo kätte ja täitsa mõnus oli . Üleminekud ja voldid tulid ka hästi välja :) Galopp oli ka nii mõnus , ma sulasin seal , mmm :) Nii pehme ja kergesti käsitletav , voldid tulid ka jumala ilusti välja :P Siis tegime paar kõksu ka , täna tõstis päris ilusti oma esiotsa , tubli poiss :) Läksin , siis korra Carina selga ka , ta oli väga jube täna , galoppi ei tõstnud absoluutselt , tegime paar kõksu ka , korra ajas maha , aga minu vea tõttu . Hüpata ta oskab , aga galopp on tema nõrgim külg .. Birxi õde sai täna täitsa tublisti hakkama muidu :)
Õhtul lõikasin Carina laka ka lühikeseks ja Hiltoni saba ning lakka kärpisin ka, karva lõin ka läikima tal :) Birx kasis oma hobuseid ka :D Varem olen unustanud muidu mainida , et Hilton lõhkus oma tagumise jala ära , aga nüüd juba täitsa ilusaks läinud :)
Mõned pildid ka tänasest , esimene pilt, mille Birx hommikul tegi kui ma alles tudusin on sellest kui Carina hommikul magas oma lõua peal pms :D



0 kommentaari: