BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

teisipäev, 27. juuli 2010

Ära kunagi loobu sellest, mida sa tõesti teha tahad. Suurte unistustega inimene on võimsam kui kõigi faktidega inimene.

Jah , ma olen mõelnud tõsiselt ja kas ma tõesti tahan seda teha? Tegelikult Carinaga oleme me koos tõsist trenni teinud ligi pool aastat. Tegelenud temaga eelmisest sügisest , aga ütleme nii, et me pole kuskile jõudnud . Kas seda ma siis tahtsingi? No, kui mõtlema hakata , siis tegelikult midagi me ikkagi teinud oleme , talvel ma päris tõsiselt poleks eluilmaski mõelnud selle hobusega võistlemise peale , aga nüüdseks on 2 starti tehtud ja mitte just kõige halvemini . Ma mõistan , et ta on raske hobune, väga raske , pole ühelgi hobusel sellist iseloomu ning mina nõrk ja oskamatu , aga vahel ma tõesti annan alla. Tulevikku meil koos ei ole , alustades juba sellest
Aga tänasest : Päeval käisin nzm C ja Hiltonit nunnutamas, okei Carinale kaera+müslit ja pesin ta shampooniga ära + pärast mingi tunnikese niisama lebotasin temaga ristikul , muidugi ta nosis rohtu ja ma nzm päevitasin. Pärast õlitasin kabjad ka ära ja lõikasin lakka veitsa paremaks. Võtsin pärast Hiltoni , tema pesin samuti shampooniga ära , krt tal jalg ikka nii paiste ja tal on prei :S Panin ss jalgadele rohtu ja õlitasin kabjad ka ära :)
Õhtul taas talli , tõin Carina koplist ära ja sadulasse. Sammus oli täna juba tunda,et suht laisake teine. Muidu traavis juba liikus elavamalt , üleminekud ja sääre peale oli hea :) Eest oli täna väga kange , seda pole ammu olnud , aga pikendust ja värkke tegi ka ilusti. Galopis jälle muidugi oli üli nõe , lihtsalt väga tuim . Jalutasime pärast veitsa ja paaritasime Maie mära ka ära :P

Edasisest ma ei tea , eks elu näitab , mis saab (:

Tsaukiii :)
Posted by Katu at 00.59 .

0 kommentaari: