BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

reede, 6. mai 2011

Mu kalllis Carinakene on kodus :)


Pühapäeval siis tõin Carina koju ära , panime koplisse :)
Eile käisin, siis oma tupsununnut vaatamas, ta on ikka vägaväga paks, nagu maakera tõesti. Mõtlesin algul külgratsmetega kordet teha , aga no siis mulle meenus, et ma olin need juba talvel ära kaotanud ning tegin siis niisama kordet.
Liikus isegi suht normaalselt,aga kui mu tähelepanu korraks hajus, siis ta kasutas kohe võimalust ja hakkas rohtu näksima :D Aga no tagumist jalga hoiab , tal mingi väike vigastus olnud seal, aga no eks annab tunda siis. Üldse jalgu hoidis, arvatavasti sellest, et väga pikalt sees olnud ja pole liikuda saanud ja nüüd järsku koplis, aga kui nüüd normaalselt liigutada teda eks läheb paremaks :)
Pärast ronisin selga ka, kuigi tegelt ma oma jalapärast ei tohiks, aga tekkis suur ise ikka jalutada veits. Seljas tundus ta ikka nagu mingi ülipaks torikas, jubeeeee. Liikuda ei viitsinud ta eriti ja jalutasime niisama seal :) Pärast jalgu leotasin külma veega veits&siis helosani ja linimeti peale ning koplisse :)
Lisan siia lõppu pildi ka, kus näha milline rasvamägi ta on ;)

K&C.

0 kommentaari: