BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

laupäev, 5. veebruar 2011

Mu pisike vastik nunnu ja parim must olevus C :)

Eile siis mingi 4 ajal talli. Emps tuli ka õega Carinat vaatama, söötsid Carinale leiba jõhkralt palju. Aga edasi siis viisin C õue ja tegin niikaua boksi ära , tõin mõnusalt palju saepuru talle ja tõin sisse tagasi,sõitma kahjuks ei jõudnud minna:(
Täna mingi poole 2 ajal talli, vahetasin riided ja võtsin mõned asjad ka kohe kaasa. Kõigepealt söötsin Carinaleleibaja küüslauku,siis panin Winnetou sisse ja märad/ruunad õue,panid ilget ralli seal ja mürasid ,pärast olid kõik läbimärjad. Tegin Carina boksi ära ja tõin saepuru ka.Siis tegin Fredo boksi täiesti tühjaks,ainult ühest nurgast jäi hästi väheke puhast saepuru alles ,siis tõin talle mõnusalt palju saepuru ka alla :) Mõtlesin täna veits lattidel tööd teha ja tassisin latid& ühed takistuse postid veel platsile , panin kahese süsteemi sinna üles. Panin tallis veed ette& tõin sadula ning panin saapad. Ja nagu ma arvasin,et ükskord ma nende saabastega matsu panen,siis täna see juhtuski.Mõnusalt peaga vastu maad ja sadul näos ,normsss.Pea jõhkralt valutas, aga mõtlesin ikka trenni minna. Panin täna talle Mari vaserullidega suulised prooviks, oli küll vahet,suust oli pehmem nagu,millagi ostan endale ka,vahelduseks head.
Trennist siis, et tegin täna pikalt sammu,painutusi,peatusi toimis ilusti. Siis tegin vabaratsmega traavi, et lõdvestaks,siis küsisin pead ,täna andis ilusti ja ei vajunud väga ära ka,tubli:) Tegin pikendusi ja kokkuvõtmisi, enamus ajast sõitsin täisistaktraavi. Siis galopp oli täna tõsiselt hea, viskaspersetainult esimesekorraajal ja siis edasi olid kõik tõsted head,sai märguandest isegi aru. Sõitis ilusti ratsmes ja sain ise täielikult tempot reguleerida, niihea :) Siis mõtlesin, et proovin latiga jalavahetust, esimesel korral ei saand ta pihta,mida ma nõuan, aga järgmised korrad kõik tuli välja. Panin ühe risti üles mingi madala ja jätsin ette lati,tahtsin just, et ta mind kuulaks ja rahulikuksjääks, tulime paar korda seda nii.Siis panin süsteemi 2 fuleega mingidhästi madalad,rist ja lattaed ,mingi 50 cm äkki. Tegin hästi rahulikus tempos,mõlemast jalast paar korda,ta sai nii hästi aru,mida ja kuidas ma temalt nõudsin (Y).Ma olin ise lõpuks nii väss,pole nii ammu normaalset trenni teinud,kus ma pööran tähelepanu just endale,mis ma seal seljas teen. Carina oli ka väga läbi, vahutas isegi. Jalutasin platsil suht kaua ja siis läksin teepeale veel jalutama kah. Pärast siis panin tekiga talli ja viisin asjad ära.Panin talle heina ette,söötsin porgandeid ning andsin Fredole leiba&pühkisin põranda ära ning koju:)
Homme kahjuks talli ei saa,lähen Jõhvi,kuigi tahaks väga Cga midagi teha:(

Tsauka.

0 kommentaari: