BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

neljapäev, 24. veebruar 2011

C&O

Pole päris ammu kirjutanud, kuna pole millestki kirjutada. Vahepeal olen tallis käinud, nsm oma nunnudele leiba andmas& nsm nunnutamas, aga midagi olulist ei ole teinud.
Kolmapäevast:
Poole 2 ajal talli , vahetasin riided&võtsin Carina asjad ja sõitma.Kohe sammus juba tundsin, et eest väga hea pehme, pakkus ise pead jms. Traavis samuti hea pehme, jooksis ratsmes ja sain ise ilusti tempot valida. Tegin pikendusi&kokkuvõtmisi, väga hää.Natuke hoiab siiani jalga muidu ka :/ Vahepeal tegin veitsa vabaratsmega traavi ka. Galopp oli ofc väga paha, nagu alati. Aga lõpuks saime päris normaalselt, jooksis ratsmes ja sain kokku võtta ilusti ning pikemaks sõita kui vaja :)Ühesõnaga väga super , tänane trenn oli nagu väga vau , see polnud üldse Carina :D
Aga siis jahutasin maha ja tekiga talli. Viisin asjad ära& võtsin Ohara asjad. Panin valmis ja platsile. Mari veitsa hoidis meid korde otsas , igaksjuhuks, aga siis lasi lahtiselt platsile. Tegin paar ringi sammu , ta on väga tubli, tuleb ilusti ratsmesse, vahest poeb ratsme taha ära, aga alguse asi. Siis traavi läheb ka ilusti , saab juba säärest natuke aru, veits vaja piitsaga aidata, aga üldiselt ülitubli :) Pööramisest ta ei mõika absoluutselt midagi,mul jumala valed suulised ka(varsti saab normsid),seega ma ei looda mittemidagi, ta on lihtsalt juba liiga tubli :) Muidu tagasi tuleb ka ilusti. Kuna ta nii tubli, siis otsustasin veits galoppi ka proovida , algul üritas kimada, aga pärast sai normaalselt.Mari sõitis ka veitsa pärast. Jalutasin veitsa , siis panin jalgadele rohud(Mari aitas hoida, aitäh). Pärast vedasin veel Carina boksi tühjaks ja tõin saepuru. Võtsin teki ära ja koju. Igastahes enam rohkem rahul Oharaga ei annakski olla, niitubli noor mul :) Mul on nii tõsiselt vedanud temaga, aga see kõik on põhjusega ;)
Neljapäev:
Kuna õues oli niikülm minu jaoks, siis ma ennast ikkagi väga vara talli ei viitsind vedada. Mingi 12 ajal talli siis , vahetasin riided&talli. Carina& koos Fredoga taha aeda õue ja tegin ta boksi ära. Täna tegin Oharaga enne siis , panin valmis ja kordet ette ei teinud, kohe platsile. Täna oli suht selline äksi täis algul, üritas minema vedada jne. Aga üldiselt on kõik endiselt fine, samm, traav ilusti tuleb tagasi, säärest saab juba paremini aru, täna ei tahtnud kohe üldse algul pöörata,pärast sõitsime volti ka , galoppi tegime ka veits,üldiselt tubli :) Jalutasin tekiga veits&panin jalgadele rohud ja andsin leiba.
Siis Carina valmis& sõitma. Temast ma ei viitsi rääkida eriti, ta oli täna siuke kakajunn,närvitses ja ei lõdvestanud.Hüppasin mingit madalat risti ja lattaeda ka ühe korra.Siis lõpetasin ära , panin teki selga ja panin Marile platsil mingi penerolli.Kuna mul oli igav siis tulin Carinaga ka seda palja selja peal, aga kuna ta on mul hull püss, siis oli suht raske seal seljas püsida. Jalutasin seljas veitsa&panin talli ära. Ansin palju leipsi ka . Enne ära minekut tekk seljast& heina ka ette.
See ka, et suht kindlalt saab pühapäeval Oharal varsa ka ära võõrutada, ülihäää :)

0 kommentaari: