BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

kolmapäev, 6. oktoober 2010

6.okt

Mingi pool 4 talli , Mari oli ka juba seal , Fredo oli juba ära toonud , ma lootsin , et teised hobused ka siis tulid koos nendega ette , aga ei . Vahetasin riided ära ja koplisse hobuse järgi . Muidugi olid nad jälle seal taganurgas, võtsin valjad kohe kaasa , et seljas tagasi tulla , muidugi otsustas terve kari galopis ette tulla , ma siis ka Carina seljas , normps :D Panin hobuse valmis ja platsile . Pms midagi väga ei nõudnud , traavis liikus ka lõpuks ilusti elavalt , aga ei painutanud ofc. Galoppi tõusis ka täna eriti normaalselt, tegime võimlemist ka veitsa . Algul olid traavilatid , siis latt ja lõpus lattaed. Täitsa normaalselt tuli välja . Lõpuks panime rist , lattaed ja veel üks lattaed . Sellega sai ka jumala normaalselt hakkama isegi . Kõige lõpus panime viimase okseriks , siis hakkas juba jalgu ka tõstma :) Vahetasime Mariga hobuseid ka , Mari tahtis , et ma Fredoga kiiremat galoppi prooviks . Muidu üldiselt on täitsa teine hobune kui suvel , paljupalju parem . Galoppi algul õigest jalast ei saand, ofc ma koba ka ju , aga lõpuks saime ja suht naljakas oli see, et ta edasi sõites ei lähe kiiremaks, vaid hakkab jalgu tõsta , khm :D:D Aga pms ta ei tahtnud painutada ühes nurgas ja panime mõnusalt matsu seal , täitsa pikali mõlemad . Õnneks nii mina kui hobune jäime terveks esialgu .. Homme loodan , et saab ka Carinaga trenni :)

Tsauks, praegu :)

0 kommentaari: